Kaj je micro copy?

Posted on by Janja in Novice
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Necessitatibus neque maxime, expedita dolore mollitia rerum.

Kako izbrati ključne besede?

Posted on by Janja in Novice

Kako napisati prodajno pismo?

Posted on by Janja in Novice

Prednosti oglaševanja na Twitterju

Posted on by Janja in Novice

Dobrodošli v WordPressu. To je vaš prvi prispevek. Uredite ali izbrišite ga, nato začnite pisati!


10 razlogov za uporabo Facebooka za poslovanje

Posted on by Janja in Novice

Facebook_LingueteZ dobre pol milijarde uporabnikov je FB postal eno najvplivnejših orodij za množično komunikacijo. FB so neke vrste marketinško-oglaševalska nebesa: vsi podatki vaše ciljne publike so tam, samo uporabiti jih morate. In če še vedno ne vidite priložnosti v tem malodane vsemogočnem orodju … si oglejte 10 priložnosti, ki kar vabijo k promociji na Facebooku.

1. Branding: od 0 do 100 v 3,6 dneh

Facebook je odlična priložnost za vzpodbujanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke. V zelo kratkem času se lahko iz popolne anonimnosti prebijete med prepoznavne znamke, le pravo strategijo morate ubrati. Facebook je vedno bolj priljubljen pri različnih demografskih skupinah, zato lahko brez večjih težav najdete svojo ciljno skupino in svoje oboževalce. Tudi 100(0) v 3,6 dneh.

2. Virusni efekt: od ust do ust

Eden izmed fenomenov Facebooka je, da so ljudje poleg osebnih vsebin pripravljeni deliti tudi marketinške. In ker ljudje še vedno najbolj zaupamo mnenjem svojih prijateljev, je metoda od ust do ust zanesljiva metoda, ki na vašo stran privablja množice ljudi.

3. Web Traffic na raketni pogon

Po implementaciji Facebook profila se strmo dvigne obisk vaše spletne strani. Sploh, če svoj profil redno ažurirate in investirate za privlačne vsebine. Z njimi si pridobite redne bralce in prej ali slej iz njih naredite kupce.

4. Sodelovanje strank v vaših dogodkih

Facebook je odličen način za promocijo nagradnih iger, dogodkov, koncertov, akcijskih cen …in znova lahko uporabite nešteto možnosti, da stranke zapeljete k sodelovanju.

5. Rekrutiranje novih oboževalcev, prijateljev …

S Facebookom lahko enostavneje kot kadar koli prej dosežete ljudi, ki bi jih sicer zelo težko dosegli s svojim načinom oglaševanja. Samo pravi trnek jim morate vreči, pa bodo prej ali slej klikali gumbek Všeč mi je!

6. Simpatičen način za ohranjanje stika s strankami

Poiščite nas na Facebooku! Stavek, ki lahko dela čudeže. Če je vaš FB profil zanimiv, zabaven, informativen in nudi vašim FB prijateljem določene prednosti in informacije, se vam bodo z veseljem pridružili in povabili zraven še svoje prijatelje. In povedali, kaj bi radi kupili od vas. Resnična nebesa, vam rečem.

7. Ustvarjanje t.i. Lead generation – skupine potencialnih kupcev

Facebook vam ponuja tako rekoč neskončne možnosti za širjenje svoje mreže prijateljev oz. oboževalcev. Če se omejimo samo na Slovenijo, ki ima že čez 600.000 uporabnikov Facebooka, imate polne roke dela, da jih spremenite v svoje prijatelje in še pomembneje, kupce.

8. Feedback: dragocene povratne informacije na dosegu roke

Kako pogosto pravzaprav dobite povratne informacije o svoji storitvi/izdelku? Ne kaj pogosto, a ne? Sploh pohvale lahko najdemo samo v knjigah pohval in pritožb, ostali pa pač živimo v prepričanju, da smo OK. No, s pomočjo Facebooka lahko enostavno pridobite mnenje, kritiko in pohvalo in na vse to tudi odgovorite.

9. Ustvarjanje ugleda  

S pomočjo Facebooka lahko prav hitro ugotovite, kakšno mnenje imajo ljudje o vas in vaši blagovni znamki. Poleg tega je vaš profil indeksiran v rezultatih iskanja in vam tako pomaga pri uvrščanju v organske rezultate v iskalnikih.

10. Facebook Like box na vaši spletni strani

Facebookov sladkorček, ki se je kot blisk razširil po spletu: kvadratek s sličicami ljudi, ki ste jim všeč, na vaši spletni strani. Uporabnik tam vidi svoje prijatelje, ki so morda že oboževalci oz. prijatelji vaše strani. S klikom na gumb Všeč mi je bo tam tudi njihova slika, v njihovem news feedu pa vaša vsebina in ponudba.