Če potrebujete kakovostna besedila za spletne strani, brošure, direktno trženje, e-novice, oglaševanje, optimizirana spletna besedila ali katerokoli drugo obliko marketinga, boste najbrž potrebovali tekstopisca. Toda kaj odlikuje dobrega tekstopisca?
Na spletu lahko najdete na stotine tekstopiscev, ki oglašujejo svoje usluge. Mnogi izmed njih so svojo kariero začeli v prodaji in marketingu, vendar jih veliko ne poseduje potrebnega marketinškega in komunikacijskega znanja, ki zagotavlja odlično napisano besedilo.
Najboljši tekstopisci so izučeni pisci besedil, ki jim pisanje predstavlja osrednji del njihovega življenja. S strokovnim znanjem o tem, kako napisati besedilo, ki prodaja, pa ločimo najboljše od dobrih.
Kako torej prepoznamo dobrega tekstopisca?
Oglejte si 11 točk, ki vam razkrivajo, kako ločiti boljšega tekstopisca od slabšega. Dober tekstopisec bo:
1. Tekstopisec / Copywriter bo hitro prepoznal prodajne lastnosti vaših izdelkov/storitev
Dober tekstopisec oz. copywriter bo sam znal poiskati in izpostaviti prednosti vaših izdelkov oz. storitev. Morda vas bo prosil, da mu kakšen izdelek pokažete, da si bo lažje predstavljal njegovo uporabnost.
2. Tekstopisec bo ustvaril in razvil sporočilo vašega podjetja
Od dobrega tekstopisca pričakujte, da bo napisal vašo zgodbo od A do Ž. In pri tem oblikoval zgodbo, po kateri vas bodo vaše stranke nemudoma prepoznale.
3. S svojim pristopom bo ciljal na vaše kupce in na njihova pričakovanja
Uporabil bo primeren jezik in stil nagovarjanja ter ponudil informacije, ki jih potrebujejo. Besedilo mora odgovoriti na njihova vprašanja, prevzeti pozornost in odstraniti vse dvome. Besedila dobrega copywriterja prodajajo!
4. Dober tekstopisec / Copywriter bo napisal jedrnato, natančno in kreativno besedilo
Tekstopisec mora vaše bralce prevzeti, obenem pa mora biti razumljiv. Dober tekstopisec mora imeti oko za dober naslov, biti specialist za besedne igre in ritem besedila. Dobro, a dolgočasno besedilo ne bo prepričalo nikogar. Žal.
5. Tekstopisec bo ustvaril unikatno in prepričljivo besedilo, ki bo ustrezalo predstavi vašega podjetja
Ni vseeno, ali tekstopisec nagovarja stranke neke mednarodne banke ali stranke podjetja, ki prodaja igrače. Dober copywriter zna s svojim stilom razkriti predstavo o vašem podjetju in prodajati vaš imidž ter s tem izdelke oz. storitve.
6. Dober copywriter bo uporabil besednjak, ki ustreza vaši ciljni publiki
Tekstopisec ne sme odvračati od nakupa ali biti pokroviteljski. Izbira primernega besednjaka je poseben talent, ki se ga zagotovo ni lahko naučiti. Zato je dober tekstopisec načitan in veliko bere. S tem ohranja svojo raven besednega zaklada.
7. Za tekstopsica mora biti slovnica najboljša prijateljica
Za slovnično oporečno besedilo ni opravičila. Kadar najamete tekstopisca, se prepričajte, da bo njegovo besedilo slovnično brezhibno oz. zahtevajte lektorirano besedilo.
8. Zanesljiv tekstopsec bo hitro prepoznal osnove vašega področja
Zobozdravstvena ambulanta ali industrija jekla? Morda turistična agencija? Tekstopiscem ni potrebno delati v določeni panogi, da bi lahko napisali dobro besedilo. Morajo pa razumeti vaše tržišče ali morajo biti sposobni hitrega učenja osnov.
9. Odličen copywriter bo v svojem besedilu uporabil priznane marketinške tehnike
Dober tekstopisec se nenehno izobražuje in spremlja najnovejše trende ter jih vnaša v svoja besedila.
10. Tekstopisec je predan in odziven
Na zahteve vašega podjetja se bo odzval hitro, projektu bo namenil potreben čas in trud, spremembe tik pred rokom pa ga ne bodo vrgle iz tira.
11. Copywriter ima značaj, ki utreza vaši poslovni kulturi
Dober tekstopisec ima vedno veliko vprašanj, zato je dobra medsebojna komunikacija odločilnega pomena.
Ste v zgornjem opisu prepoznali svojega tekstopisca? Besedila, ki prodajajo vaše izdelke/storitve, so preveč pomembna, da bi jih prepustili naključju. Zato izberite odličnega copywriterja – ne samo povprečnega.
Oglejte si še: