Ključne besede – ključ za vašega tekstopisca

tekstopisec-kljucne-besede_thumbNajeli ste tekstopisca. Dali ste mu seznam izdelkov oz. storitev, nekaj skopih navodil in informacij o kampanji. Rekli bi, da je to zadosten material za vsakega tekstopisca. Vendar manjka nekaj ključnega. Dobesedno.

Pa gremo od začetka. Katere so pravzaprav tiste informacije, ki jih potrebuje vaš tekstopisec, kreativna ekipa ali blogerji vašega podjetja?

Najbrž jim običajno posredujete:

  • sezname izdelkov in storitev,
  • informacije o promocijskih kampanjah,
  • morda tudi navodila za oblikovanje sloganov, blagovnih znamk in podobno.

Ali veste, kaj manjka? Manjka seznam ključnih besede!

Naročniki svojim tekstopiscem zelo pogosto ne pripravijo ključnih besed. To so tiste specifične besede, ki bi jih vaša ciljna publika uporabila za opis vsega, kar ima zvezo z vašimi ponudbami in tudi za opis osebnih razlogov, iz katerih bi se odločili za nakup.

Ključne besede niso pomembne samo za optimizacijo (SEO)

Ključne seveda so zelo pomembne za optimizacijo. Tega nikakor ne zanikam. Ključne besede so pomembne zato, ker so to tiste besede, ki jih ljudje vpisujejo v spletne brskalnike, da bi našli iskano.

Vendar ugotavljam, da je njihov pomen prerastel SEO-okvirje. Ker se vsaka reklama konča s kupčevim vprašanjem: »Kaj bom imel jaz od tega?«, ga morate prepričati, da bodo vse njegove potrebe izpolnjene. In nič ni bolj prepričljivo kot opisovanje njegovih želja ali težav z besedami, ki bi jih uporabili tudi on sam.

Takšne besede najdemo v iskalniku vaše spletne strani, v fokusnih skupinah, v klicih na telefonsko številko za pomoč kupcem, v ocenah izdelkov na internetu, itd. Zaman pa jih boste iskali v besedilih vaših tekmecev in analizah, saj uporabljajo drugačne besede.

Cilj tekstopisca je torej vključiti seznam ključnih besed in besednih zvez v besedilo.Najprimernejša mesta za to so:

  • naslovi,
  • podnaslovi,
  • prvi odstavek v besedilu,
  • prva alineja na seznamu,
  • kot povezava na spletni strani ali v emailu, na katero je potrebno klikniti ali poleg nje,
  • kategorije, teme in tagi na blogu.

Še 2 nasveta za učinkovito napisano besedilo:

1. Najprej preglejte seznam ključnih besed in oblikujte svoje besedilo, ne da bi vas pri tem ključne besede preveč omejevale. Nato poskusite med tekst vključiti ključne besede – z zamenjavo vaše besede s ključno ali pa z dodajanjem teh besed in manjšim prirejanjem stavka.

2. Nekateri tekstopisci menijo, da so nekreativni, če v besedilu prevečkrat uporabijo iste besede ali besedne zveze, zato jih zamenjajo z drugimi. Toda to je velika napaka. Kupci namreč ne preberejo prav vsake besede v besedilu, temveč besedilo na hitro preletijo.

Če torej želite, da ključne besede naredijo velik vtis, jih poskusite v tekst vključiti čim večkrat.

V odličnem besedilu ni tako pomembno kreativno pisanje, ampak jasnost sporočila, ki mora biti očitna tudi najbolj površnemu bralcu. Torej naslednjič, ko boste iskali tekstopisca, boste prepričani, da ste izbrali dobrega, če vam bo rekel: »Hvala. Kje je seznam ključnih besed?«

Oglejte si še:

Optimizacija – 10 SEO -smrtnih grehov

Posted on by Janja in Novice

Vprašajte:

  • love-bw
  • shoping-bw
  • dormeo-bw
  • hn-bw
  • rtvslo-bw

Iščete zanesljivega partnerja za pisanje besedil, pisanje člankov in ustvarjanje kreativnih marketinških sporočil? Agencija Linguete vam ponuja pisanje besedil za vse namene – pisanje SEO-člankov, pisanje besedil za spletne strani, oglase, direktno pošto, tiskovine itd. Za vas izvajamo vsebinski marketing, Facebook oglaševanje in vodenje Facebook strani.