Optimizacija spletnih strani (ang. SEO) lahko za nekatere zveni zastrašujoče, čeprav ni. Oglejte si 10 SEO smrtnih grehov, ki jih ne bi smel zagrešiti nihče, ki si želi rangirati višje in pridobiti več spletnega prometa.
1. Ključne besede – več je hitro preveč
Ključne besede so kot sol. Medtem ko je ščepec lahko zdrav, je prevelika količina ključnih besed škodljiva za vašo spletno vsebino. Zmerno!
2. Dolgočasni naslovi
Uporaba naslovov, ki ne pritegnejo ljudi, pomeni izgubo spletnega prometa.
3. Nepomembne povezave
Povezave, ki nimajo nobene zveze s člankom ali zapisom na blogu, so izguba časa in ne povečajo vrednosti vaše strani.
4. Prepisovanje vsebine
Samo zato, ker je nek članek popularen, še ne pomeni, da boste s prepisovanjem dosegli enak učinek.Bralci iščejo unikatne vsebine vsak dan, prepisane pa jih odbijajo.
5. Nekakovostna vsebina
Tudi če uporabite vse ključne besede in napišete članek s primerno dolžino, a z nekakovostno vsebino, bo ves vaš trud zaman.
6. Premajhna količina
Vsak dan je napisanih na milijone člankov, tako s strani profesionalnih piscev kot s strani nekega Janeza ali Micke. Za večjo vidnost na spletu pa potrebujete zadosten obseg!
7. Ponavljajoči se opisi
Veliko tekstopiscev svojih meta opisov ne napiše vsakič znova, ampak jih kar kopirajo iz članka v članek. Takšna napaka bi se morala kaznovati s SEO-peklom.
8. Upoštevanje trendov
Trendi so sicer super stvar, a njihova vsebina postane zastarela še preden pade noč in tako izgubijo vrednost.
9. Lektoriranje – ga res želite izpustiti?
Lektoriranje je nujno. Resda smo vsi sm motljivi in napake se odpuščajo, ampak ponavljati jih vsakič znova?!
In še:
10. Dolžina članka
SEO-članki. Večina bralcev pregleda samo 1.stran rezultatov v brskalniku. Objava 6 strani dolgega članka je potrata časa. Zakaj ga ne bi razdelili na primer v 3 krajše članke?
Oglejte si še …