Pisanje prodajnih člankov (PR-članek)

Pisanje besedil za splet običajno zajema tudi pisanje prodajnih člankov, ki pa se pogosto uporabljajo tudi za tiskane medije. Prodajni članek se ponavadi objavlja na plačljivih spletnih medijih, zato mora biti najvišje kakovosti.
 

Dober prodajni članek prepoznate po:

  • prepričljivem prodajnem tonu
  • odličnem opisu izdelka oz. storitve
  • številnih poudarjenih prednostih izdelka oz. storitve
  • izpostavljeni težavi, ki jo vaš produkt reši
  • stilu, ki odstrani vse dvome o izdelku oz. storitvi
  • linku, ki vabi na ogled vaše spletne strani

 

Naj investicija v prodajni oz. PR-članek prinese bogat izkupiček! Pišite mi in z veseljem vam pripravim prepričljiv, prodajni PR-članek.

Vprašajte:

  • love-bw
  • shoping-bw
  • dormeo-bw
  • hn-bw
  • rtvslo-bw

Pisanje člankov je za veliko ljudi nemogoče opravilo, saj jih veliko obupa že pri naslovu. Pisanje člankov poleg samega pisanja zajema najprej raziskavo teme, o kateri bo članek govoril – spletne strani, konkurenčnih spletnih strani in drugega gradiva. Po osnutku članka je treba zgraditi zanimivo zgodbo, jo oplemenititi s prodajnimi elementi in poskrbeti, da je članek pravilno strukturiran. Članki za splet in članki za tiskane medije niso enako – odsvetujem vam tudi objavo istega članka na dveh različnih mestih, še posebej na spletu.